Dijital Pazarlama alanında sizlere profesyonel bilgi içerikli rehberler hazırlıyorum. lim.com.tr olarak sektördeki bilgilerimizi size aktarıyoruz.
Google Ads platformunda kullanabileceğiniz temel performans göstergeleri sizin kampanyalarınızın ne kadar etkili olduğunu ve ne kadar başarılı olduğunu gösterir. Aşağıdaki göstergeleri dikkatlice inceleyerek kampanyalarınızın verimliliğini ve etkililiğini ölçebilirsiniz: 1. Tıklama Oranı (CTR): Bu gösterge, reklamınıza ulaşan insanların reklamınıza tıklama olasılıklarını ölçer. Yüksek bir CTR, reklamınızın ilgimiçin uygun olduğunu ve etkileyici olduğunu gösterir. 2. Konversiyon Oranı: […]
DevamıGoogle Kalite Puanı, Google AdWords reklamlarının performansını ve kullanıcı deneyimini ölçmek için kullanılan bir puanlama sistemidir. Bu puan 1 ile 10 arasında değerlendirilir, 1 en düşük ve 10 en yüksek değere sahiptir. Kalite Puanı, anahtar kelimelere göre arama yapan kullanıcıların reklamlarınıza ve açılış sayfanıza yönelik genel deneyim düzeyini belirler. Puanlamanın amacı, potansiyel müşterileriniz için faydalı […]
Devamıİşletmeler için yol haritası, firmanın gelecekteki hedeflerini ve amaçlarını belirlemek için kullanılan önemli bir araçtır. Bu harita, firmanın stratejik planını ve müşteri ihtiyaçlarını dikkate alarak tüm çalışanlar için ortak bir yol belirler. İşletmelerin yol haritasının hazırlanması, pazar ve müşteri analizi, rakiplerin değerlendirilmesi, maliyet ve kârlılık analizi gibi faktörleri de içerebilir. Bu haritanın hazırlanması süreci, firmanın […]
DevamıOnline İtibar Yönetimi Nedir? Neden Gereklidir? Online itibar yönetimi, bugünün dijital dünyasında bireysel ve kurumsal markalar için çok önemlidir. İnternet üzerindeki sosyal profiller ve arama sonuçları, potansiyel müşterilerin, müşterilerin veya vatandaşların görüşlerini şekillendirir ve bu nedenle, olumlu bir online itibar, başarı için hayati bir faktördür. Negatif bir inceleme, krizin etkileri veya beklenmedik bir durumla karşı […]
DevamıSaç Ekimi Klinikleri için dijital pazarlama, potansiyel hastaların ulaşmasını ve hizmetlerinin tanıtımını sağlamak için önemlidir. Saç Ekimi Klinikleri Sağlık Turizmi İçin Olmazsa Olmaz: Dijital Pazarlama Saç Ekimi Klinikleri için dijital pazarlama, potansiyel hastaların ulaşmasını ve hizmetlerinin tanıtımını sağlamak için önemlidir. Dijital pazarlama hizmetleri arasında arama motoru optimizasyonu (SEO), sosyal medya yönetimi, e-posta pazarlama, Google reklamları, içerik pazarlama, web […]
DevamıLim Creative’in kurucusu Gökhan Genç Saç Ekimi ve Sağlık Turizmi sektörünün zorluklarını, rekabet gücünü ve tecrüblerini bizler için paylaştı. Saç Ekimi – Sağlık Turizmi Dijital Pazarlama Lim Creative Dijital Pazarlama Ajansı, 2008 yılından itibaren Dijital Pazarlama konusunda çoğu sektöre hizmet sunmuş ve başarılı işler ortaya çıkartmıştır. Uzun Soluklu projelerde daha fazla yer almayı ve üstlendiği tüm projelerin başarıya ulaşmasını […]
DevamıSosyal Medya Pazarlaması, Dijital Pazarlama’nın önemli bir alt kategorisidir. Sosyal Medya Pazarlaması ile kitlelere ulaşmak çok daha mümkün hale geldi. Sosyal medya pazarlaması, potansiyel müşterilerle etkileşim kurmak ve bir web sitesine gelen trafiği artırmak için sosyal medya ağlarından yararlanma sürecidir.Sosyal medya pazarlaması, hedef kitlenizin dikkatini çekmeye ve anlamlı bir bağlantı kurmaya odaklanır. Sosyal medya, ürünleri […]
DevamıSEO Danışmanlığı Nedir? SEO Danışmanı Kimdir? SEO, Arama Motoru Optimizasyonu, bir web sitesinin arama motorlarında görünürlüğünü ve sıralamasını arttırmak için yapılan çalışmaların bütünüdür. Bu çalışmaların amacı, web sitesinin daha yüksek sıralamalara ve daha fazla organik trafik kazanmasına yardımcı olmaktır. SEO çalışmalarını başkaları adına yürüten profesyoneller SEO danışmanı olarak adlandırılır. SEO Danışmanı Ne İş Yapar, Neleri […]
DevamıSağlık Turizminde Dijital Pazarlamanın Önemi Nedir? Dijital pazarlama, sağlık turizmi için önemlidir çünkü sağlık hizmetleri, genellikle yüksek maliyetli ve kritik bir ihtiyaçtır. Sağlık Turizmi Dijital Pazarlama ve Önemi Sağlık turizmi dijital pazarlama, sağlık hizmetleri veya tedavi merkezlerinin dijital ortamlar aracılığıyla müşterilerine ulaşmasını amaçlar. Bu pazarlama stratejileri, sağlık hizmetleri sunan kurumların potansiyel müşterilerine hizmetleri hakkında bilgi […]
DevamıDijital Pazarlama Nedir ve Örnekleri Dijital pazarlama, çeşitli kanallar aracılığıyla tüketicilerle etkileşim kurmayı amaçlar. Aşağıda dijital pazarlama örneklerinden bazılarını veriyorum: Sosyal Medya Reklamları: Facebook, Instagram, Twitter ve diğer sosyal medya platformları üzerinden tüketicilere reklam göstermek. Arama Motoru Reklamları: Google, Bing ve Yahoo gibi arama motorları üzerinde tüketicilere reklam göstermek. E-posta Pazarlama: Müşterilerinizle e-posta aracılığıyla iletişim […]
Devamı